REKLAMA
Znaleziono 4418 wyników
Kolejne znane marki dołączają do gorzowskiego Power Center Acteeum i Equilisartykuł
Pokaż artykuł
Kolejne znane marki dołączają do gorzowskiego Power Center Acteeum i Equilis
Letnie miesiące to gorący okres także dla regionalnego Power Center w Gorzowie, realizowanego wspólnie przez Acteeum i Equilis. Do grona najemców gorzowskiego projektu dołączyła plejada znanych i cenionych marek, w tym Cropp, House, Jysk, Diverse, Tedi, oraz Maxi Zoo.
ALDI, ul. Strzegomska 214inwestycja
Pokaż inwestycję
ALDI, ul. Strzegomska 214
Wrocław, Stare Miasto, Strzegomska 214
Inkubator E-Sportuinwestycja
Pokaż inwestycję
Inkubator E-Sportu
Wrocław, Śródmieście, Mianowskiego 2b
[Wrocław] Biedronka, ul. Orlińskiego/Horbaczewskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Biedronka, ul. Orlińskiego/Horbaczewskiego
Wrocław, Fabryczna
[Świerklany Górne] Osiedle "100krotka"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Świerklany Górne] Osiedle "100krotka"
Świerklany
[Wrocław] Muchobór Wielki będzie miał park handlowy z restauracjami i klubem fitness artykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Muchobór Wielki będzie miał park handlowy z restauracjami i klubem fitness
Na początku przyszłego roku ruszy budowa parku handlowego na Muchoborze Wielkim. N-Park powstan...
[śląskie] Biedronka w Park Handlowym Karuzela w Lublińcuartykuł
Pokaż artykuł
[śląskie] Biedronka w Park Handlowym Karuzela w Lublińcu
W powstającym w Lublińcu, w województwie śląskim, parku handlowym Karuzela wśród najemców znajdą się...
Jeronimo Martins inwestuje w sieć Biedronka i Hebeartykuł
Pokaż artykuł
Jeronimo Martins inwestuje w sieć Biedronka i Hebe
Portugalski koncern Jeronimo Martins, właściciel m.in. sklepów Biedronka i Hebe, miał w pierwszym kwartale 2024 roku przychody na poziomie 8,07 mld euro, co oznacza wzrost o 18,6 proc. rok do roku. EBITDA spółki wyniosła 508 mln euro, co oznacza wzrost o 13,9 proc. rdr.
Przy granicy Wrocławia otwarty zostanie nowy park handlowy N-Park Łany. Obiekt jest już niemal gotowy [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Przy granicy Wrocławia otwarty zostanie nowy park handlowy N-Park Łany. Obiekt jest już niemal gotowy [ZDJĘCIA]
Park Handlowy N-Park, realizowany właśnie w gminie Czernica, w miejscowości Łany na granicy z Wrocławiem powoli przygotowuje się do otwarcia dla klientów. Trwają prace wykończeniowe w lokalach najemców. Gotowy jest już parking, rozpoczęto również prace nad przystankiem komunikacji gminnej dla linii Z2.
Pod koniec roku w Galerii Tomaszów pojawiło się czterech nowych najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Pod koniec roku w Galerii Tomaszów pojawiło się czterech nowych najemców
Pod koniec roku w Galerii Tomaszów pojawiły się aż cztery nowe marki. Wzbogacona została oferta modowa centrum dzięki salonowi Lee Cooper i gastronomiczna poprzez otwarcie Knajpki Czuszki. Pojawiło się również Kodano z szerokim wyborem oprawek, szkieł i możliwością zrobienia na miejscu badań okulistycznych. Do najemców dołączyło także Aquael ZOO oferujące dużą gamę produktów dla zwierząt.
[pomorskie] Kolejni najemcy w starogardzkiej Galerii Neptunartykuł
Pokaż artykuł
[pomorskie] Kolejni najemcy w starogardzkiej Galerii Neptun
Galeria Neptun zostanie otwarta wiosną tego roku. Na dwóch piętrach obiektu dostępne będzie około 10...
[wielkopolskie] Internetowy lider sprzedaży wyposażenia łazienek w Polsce wprowadzi się do MLP Poznańartykuł
Pokaż artykuł
[wielkopolskie] Internetowy lider sprzedaży wyposażenia łazienek w Polsce wprowadzi się do MLP Poznań
Firma Łazienkaplus.pl S.A. podjęła decyzję o powiększeniu zaplecza magazynowego o 3,5 tys. mkw....
Kolejna wielka inwestycja z branży e-commerce pod Wrocławiem. Powstanie 1000 nowych miejsc pracyartykuł
Pokaż artykuł
Kolejna wielka inwestycja z branży e-commerce pod Wrocławiem. Powstanie 1000 nowych miejsc pracy
Kolejna wielka inwestycja z branży e-commerce w Aglomeracji Wrocławskiej. Jedna z największych firm...
Bricomarché ma już 213 sklepów w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Bricomarché ma już 213 sklepów w Polsce
Trwa ekspansja Bricomarché w Polsce. W środę 4 grudnia sieć otworzyła nową placówkę w Gogolinie, w województwie opolskim. Sklep, zlokalizowany przy ul. Krapkowickiej 160B, jest 213. punktem sprzedaży sieci w Polsce oraz 21. otwartą placówką w 2024 roku. Sklep ma powierzchnię 1200 metrów kwadratowych.
Czeska firma z branży e-commerce otwiera biuro w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Czeska firma z branży e-commerce otwiera biuro w Warszawie
Globalna, cyfrowa platforma dla e-commerce Packeta podpisała umowę najmu z CA Immo. Polski oddział firmy Packeta Poland zajmie 702 mkw. powierzchni warszawskiego biurowca Postępu 14.
Droga gminna, ul. E. Wojtasainwestycja
Pokaż inwestycję
Droga gminna, ul. E. Wojtasa
Lublin, Edwarda Wojtasa
1200 nowych miejsc pracy! Europejski gigant e-commerce inwestuje pod Łodziąartykuł
Pokaż artykuł
1200 nowych miejsc pracy! Europejski gigant e-commerce inwestuje pod Łodzią
Kolejna wielka firma z branży e-commerce stawia na Polskę. Na lokalizację swojej inwestycji wybrała województwo łódzkie. Notino, największy w Europie sklep internetowy z bogatą ofertą perfum i kosmetyków i produktów zdrowotnych, uruchomił swój pierwszy magazyn w Polsce. Inwestycja o powierzchni 25 tys. mkw. powstała w Głuchowie (powiat skierniewicki), 19 km na południe od Łodzi.
Sieć drogerii Kontigo zamyka wszystkie sklepy w Polsce!artykuł
Pokaż artykuł
Sieć drogerii Kontigo zamyka wszystkie sklepy w Polsce!
Kolejne zmiany na rynku drogeryjnym w Polsce. Eurocash, właściciel sieci drogerii Kontigo podjął decyzję o zamknięciu ostatnich stacjonarnych sklepów w Polsce. Marka będzie rozwijać się tylko i wyłącznie poprzez e-commerce.
Biedronka, ul. Czekoladowa/Supińskiegoinwestycja
Pokaż inwestycję
Biedronka, ul. Czekoladowa/Supińskiego
Wrocław, Krzyki, Supińskiego
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
REKLAMA